NB OFFICIAL FORUM

MALAYSIAN POP ROCK BAND SINCE 1999
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Aug 02, 2008 11:27 am

ain&ila:
harap2 NB stay like now forever ok
coz NB skrg mmg dah serasi bersame
tul tak???


tomok:
WAHH...alhamdullilah...
u dah nak kawin yerr....
emm... jgn jemput kita lakz ek....



Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Aug 02, 2008 3:09 pm

New Boyz wrote:
hai semua... Very Happy

mungkin ade yang dah bace URTV baru2 nie...ape yang tertulis kat dalam tue memang betul pun...insyaallah kalau takde ape2 tahun depan kot....
Surprised

tomok harap lepas nie korang still support NEW BOYZ...tak kira la dah kawin ke belum sebab kitorang berada dalam dunie seni nie adalah semata2 bakat yang nak dipersembahkan..
Wink

insyaallah NEW BOYZ akan kekal sampai bila2..tomok dan kawan2 yang lain akan buat yang terbaik untuk semua...yang paling penting,kitorang mengharapkan sokongan korang semua..kalau takde korang,kitorang takkan sampai tahap skarang nie...dah dekat 10tahun dan masih bertahan...ini semua atas usaha semua...
I love you

tomok harap semuanya jelas yer...
lol!

TERUSKAN MENYOKONG NEW BOYZ

...tOmok...




alhamdulillah..abg moks da nak kawen..
lega hati nie biler pasni abg moks da ade orang yg akan jage..huhu!
papepun,tahniah abg moks..
Very Happy Very Happy Very Happy Smile Smile Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Aug 02, 2008 3:54 pm

~~hah!!! bgus la cam tue!!! cayok2 bro mok!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Aug 02, 2008 5:29 pm

lepas tomok sape lakz??? abg ristoe??? abg afiez???... jawap2...
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Aug 02, 2008 8:55 pm

abg epul dulu kot..muuaaahahaha!
lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sun Aug 03, 2008 12:30 am

~~hmm pasnie irfan plak la...!!! hie... (x klaka kn..?) kikiki =) !!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sun Aug 03, 2008 9:43 am

yeah..
abg tomok da nk kawen..
jgn lupe jemput kitorg tau..

kak zee>>>
tul 2...
ila setuju..
sape lagi y kawen lps abg tomok kite??
mesti r sume abg2 n kakak2 ila y ade kt forum ni termasuk nb..hehehehe bounce
Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sun Aug 03, 2008 11:34 am

ain:
mcm ane adik tahu???

irfan:
adik pun nak langkah bendul gak ke???
mcm tomok???

ila:
huhuhu... klu dtanya akak kan
akak... tunggu abg2 lagi dua tu kawin dulu...ekekekek.....

epul:
u dah nak kawin ke???
ni lagi satu langkah bendul i
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sun Aug 03, 2008 12:12 pm

irfan nanti lepas spm tros kawen..huhu!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sun Aug 03, 2008 9:13 pm

~~kak zee,ain: hehe,x der la.. duit pn x der lagi,nak kawen aper...!!! huhu!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
silky_prada
Members
Members


Number of posts : 66
Age : 27
Localisation : Singapore
Registration date : 2008-06-04

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Mon Aug 04, 2008 9:34 am

Hehehe... Abg tomok kite dah nak kawen lah... Sebelum abg tomok kawen dulu tahun depan, Zizah kawen bulan 11 nie... Hehehe... Semua zizah jemput... lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.merkmerk88.multiply.com
watikus
Members
Members


Number of posts : 142
Age : 33
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Mon Aug 04, 2008 1:34 pm

happy for u tomok dah nak settledown.. welcome to the club keke..
Back to top Go down
View user profile http://welcometoourlife.blogspot.com
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Mon Aug 04, 2008 6:22 pm

tahniah zizah.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
silky_prada
Members
Members


Number of posts : 66
Age : 27
Localisation : Singapore
Registration date : 2008-06-04

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Mon Aug 04, 2008 6:46 pm

ain - Maceh2.... Buat susah je... Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.merkmerk88.multiply.com
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Mon Aug 04, 2008 9:30 pm

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Aku Kechewa!!!!!!!!!!!!
Tak dapat terima kenyataan nie....Tak mau...Tak Mau...Tak Mau.....huhuhuhuhuuhu Sad
Tak suke...Tak suke..Tak suke....
Tomok tak leh KAWEN.......coz Nora tak kawen lg...mane bole....wakakakakkakaa...

Yang pastinye diriku ini memang kechewa....ermmmmmmm...
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Mon Aug 04, 2008 10:21 pm

Doakan laa yg terbaik untuk abg moks k..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
syah_nb08
Members
Members


Number of posts : 118
Age : 21
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Tue Aug 05, 2008 12:06 am

syah ader juga beli URTV baru2 ni..first2 mcm tk cayer lak tu abng mok..bile die dh jelaskan,baru syah tau..walau apapun tahniah tu abng mok..semoga berkekelan dan berbahagia..kiter semue doakan yng terbaek untk abng mok..tapi jgn lupe undang kite semue ke majlis tu ya??..hehee... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
silky_prada
Members
Members


Number of posts : 66
Age : 27
Localisation : Singapore
Registration date : 2008-06-04

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Tue Aug 05, 2008 9:11 am

Nora - Kelakar lah nora nie... Hehehe... Tk pa... Mana tahu kawen sama2 hari ngan tomok.... lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.merkmerk88.multiply.com
munirah
Members
Members


Number of posts : 506
Age : 24
Localisation : Punggol,Singapore
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Tue Aug 05, 2008 10:56 am

syah_nb08 wrote:
syah ader juga beli URTV baru2 ni..first2 mcm tk cayer lak tu abng mok..bile die dh jelaskan,baru syah tau..walau apapun tahniah tu abng mok..semoga berkekelan dan berbahagia..kiter semue doakan yng terbaek untk abng mok..tapi jgn lupe undang kite semue ke majlis tu ya??..hehee... Very Happy

yep..munirah pon dh beli..hehehe..tomok smart..pakai beg NIKE seh..hehe study
Back to top Go down
View user profile
ctzurai
Members
Members


Number of posts : 345
Age : 32
Localisation : somewhere at north
Registration date : 2008-05-29

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Tue Aug 05, 2008 1:36 pm

getting married?congrats ha..(^_^)..
Back to top Go down
View user profile
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Tue Aug 05, 2008 3:47 pm

tOmOk dah nak kawen!!!!
di petik dari majalah urtv edisi 726

JANGAN tak percaya ya! ini memang cerita sebenar. bukan GOSIP tau! cerita ini keluar sendiri drpd mulut tomok semasa URTV berjumpa dengannya ketika dia dan newboyz datang menjayakan Sambutan Ulang Tahun ke-10 Kompleks Sukan Bukit Jalil

jelas tomok:baru baru ini (sekitar bulan jun yg lalu) keluarga saya sudah pun merisik kekasih saya tu. alhamdulillah ,seperti yg dirancang semuanya lancar. saya hanya buat majlis merisik. majlis bertunang pula ,insyallah saya buat sekali dengan majlis nikah. perancangan tu nak buat sekitar tahun depan. tak tahu lagi sama ada nak buat awal tahun atau akhir tahun. saya serahakan kpd keluarga..

URTV:Dah bersedia ke nak bergelar suami dan jadi ketua keluarga?
tomok:"Rasanya dah tiba masanya untuk saya melangkah ke alam rumah tangga. saya dah bersedia. insyallah saya akan lakukan yg terbaik. sebagai suami dan ketua keluarga tanggungjawab itu besar. sbagai lelaki saya kenalah bersedia serba serbi. bila dh kahwin nntie saya kenalah bijak membahagikan masa antara kerier dan keluarga. walaupun dah berkahwin nntie,saya tetap akan terus aktif dlm bidang seni. susah nak tinggalkan bidang yg saya minat. memandangkan saya dan newboyz sendiri dah 10 tahun bersama".katanya sambil tersenyum

URTV:Keistimewaan kekasih tomok?
tomok:"Dia seorang yg memahami. susah nak cari perempuan yg boleh faham dengan orang yg kerja tak menentu masanya macam saya. lagi satu dia seorang gadis yg baik. itu saja komen saya tentang kekasih," pengakuan terus terang tomok tentang si buah hati

URTV:Perkembangan terbaru tomok dan NEWBOYZ?
tomok:"Yang terbaru mengenai saya dan newboyz kami sibuk memenuhi jemputan show sana sini. so far,show tak pernah putus. alhamdulillah. dalam pada masa yang sama kami juga sibuk kumpul material untuk album ke tujuh newboyz," ujarnya.

URTV : OKEYLAH,URTV mengucapakan tahniah dan selamat berbahagia buat tomok yang sedang demam rindu dan cinta.I love you

Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
***reza zanuar***
Members
Members


Number of posts : 387
Age : 28
Localisation : tangerang via jakarta
Registration date : 2007-05-24

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Tue Aug 05, 2008 5:59 pm

***hmmm... Idea i hv gud idea...
camner jika nanti toms wife ikot masok personil NEW BOYZ ??? Question
hehehhehe...... (backing voc...ok jugak)

ader setuju...ader setuju ???? Wink
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Tue Aug 05, 2008 7:17 pm

maceh irfan letak artikel nie kat cni..
haaa..bagus lorh abg moks wat majlis tunang sekali ngan majlis nikah..itu yg sebaik-baiknya..huhu!
Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Wed Aug 06, 2008 3:41 pm

~~hehe samer2!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Wed Aug 06, 2008 8:08 pm

bgus gak kalu wife abg2 nb kite join forum..
atleast ade gak wakil diorg y aktif kt cini..
kite pun ade peluang nk kenal wife diorg ngn lbh rapat..
Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
Sponsored content




PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Today at 1:46 pm

Back to top Go down
 
~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NB OFFICIAL FORUM :: NB FORUM :: FANS area..-
Jump to: