NB OFFICIAL FORUM

MALAYSIAN POP ROCK BAND SINCE 1999
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
syah_nb08
Members
Members


Number of posts : 118
Age : 21
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Wed Aug 13, 2008 12:05 am

i agree with u kak ain... Bali is a relly nice place..tmpt die romantic btl..jadi kalau abng moks g honeymoon kt sane, blh imagine kn susana nyer mcm mane....hahaa..lolx...syah pun pernah g sane ngan rombongan skola syah..tmpt die very beautiful..
Back to top Go down
View user profile
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Thu Aug 14, 2008 5:15 pm

~~irfan raser bro tomok berbulan madu kat tempat yg grand2 nyer kot!!! huhu!!! baru namernye tomok newboyz !!! haha!!! huhu!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Thu Aug 14, 2008 9:54 pm

yeke irfan??
memandai jew budak nie..huhu..!
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Aug 15, 2008 2:03 pm

~~hehe!!! irfan agak jer!!! x kan lah nak honeymoon tempat cikai2,bro tomok x main ar cikai2 nie...!!! haha!!! hehe joke jer!!! huhu!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
fe_micxhicoyukie
Members
Members


Number of posts : 35
Age : 28
Registration date : 2008-09-01

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 6:40 am

mangga keluaran sep08>~~~~
''tomok khawin awal 2009''
Surprised peace....
Back to top Go down
View user profile
Ristoe
NB Drummer
NB Drummer


Number of posts : 536
Age : 34
Localisation : Kuala Lumpur, Malaysia
Registration date : 2007-08-14

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 6:43 am

aper daa kes kawin ni...yer ker nk kawin??
tak kot...hehe..tu semua citer nk bg laris majalah jer tu...pepandai jer dorg ni..
Back to top Go down
View user profile
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 11:14 am

fere_elyz wrote:
mangga keluaran sep08>~~~~
''tomok khawin awal 2009''
Surprised peace....

mase tgk majalah tu nora mampu senyum jerk....tunggu jerk la tuan punye badan sendiri yg ckp.....rasenye toms pun tak bace lg article tu..
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 2:40 pm

ain dengar2 berita abg toms kawen bulan februari tahun depan..
kalau betul..bagus ar camtu..nikah 10 februari tau..my bezday..haha!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 2:41 pm

Ristoe wrote:
aper daa kes kawin ni...yer ker nk kawin??
tak kot...hehe..tu semua citer nk bg laris majalah jer tu...pepandai jer dorg ni..

haha..artis berpolitik..

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 2:43 pm

ain wrote:
ain dengar2 berita abg toms kawen bulan februari tahun depan..
kalau betul..bagus ar camtu..nikah 10 februari tau..my bezday..haha!

nora tak dgr kabar berita pun psl tomok nak kawen ain??takkan akak ketinggalan kut??huhuhuhuhu
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 2:47 pm

ain wrote:
Ristoe wrote:
aper daa kes kawin ni...yer ker nk kawin??
tak kot...hehe..tu semua citer nk bg laris majalah jer tu...pepandai jer dorg ni..

haha..artis berpolitik..


artis and politician different rite??
hahahahahaha..bukan politik..maybe info jerk kurang tepat...or maybe info yg majalah bg tu lambat sgt kut kuar..sempat ader perubahan br dowang edarkan..itu yg kadang maklumat jd tak bape nak tepat...or maybe gak info yg majalah kuarkn tu dpt dr org terdekat ngan artis tu..but bukan artis tu sendiri..so itu jugak mungkin kurang tepat..
kesimpulannye bnyk kemungkinan...
so psl tomok kawen ker tak or jadi ker tak..tomok sendiri akan bg tau n kite sendiri tunggu jerk la yer....

*asyik ckp psl tomok kawen jerk ntah-ntah ristoe or afiez yg kawen dulu dr tomok..huhuhuuh*
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 2:53 pm

tu laa..agi2 si ristoe tu..
diam2 jew..ntah2 da merancang2..haha!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 3:01 pm

ain wrote:
tu laa..agi2 si ristoe tu..
diam2 jew..ntah2 da merancang2..haha!

hahhahahaha..no komen...
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
sang kancil
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 461
Age : 32
Localisation : shah alam
Registration date : 2007-06-30

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 6:13 pm

jgn jadik mcm zack sudah...tak kongsi langsung cite2 mcm ni dgn supporter2 dorang...
Back to top Go down
View user profile
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 9:03 pm

sekali tutup2 zee yg kawin dulu...hehehehe....dioaz!!!
Back to top Go down
View user profile
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 10:47 pm

huhuhu..
bkn abg toms ade bg statement kt cini pasal gosip2 ni ke???
kalau ade y da lupe, ila quote balik statement die k..

New Boyz wrote:
hai semua... Very Happy

mungkin ade yang dah bace URTV baru2 nie...ape yang tertulis kat dalam tue memang betul pun...insyaallah kalau takde ape2 tahun depan kot....
Surprised

tomok harap lepas nie korang still support NEW BOYZ...tak kira la dah kawin ke belum sebab kitorang berada dalam dunie seni nie adalah semata2 bakat yang nak dipersembahkan..
Wink

insyaallah NEW BOYZ akan kekal sampai bila2..tomok dan kawan2 yang lain akan buat yang terbaik untuk semua...yang paling penting,kitorang mengharapkan sokongan korang semua..kalau takde korang,kitorang takkan sampai tahap skarang nie...dah dekat 10tahun dan masih bertahan...ini semua atas usaha semua...
I love you

tomok harap semuanya jelas yer...
lol!

TERUSKAN MENYOKONG NEW BOYZ

...tOmok...



Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Fri Sep 19, 2008 11:54 pm

tu la ila..mula2 dier kate da nak kawen pon..
pastu kan,petang tadi mase kitaowg chat..dier kate takde calon..
nape ntah tetibe jadi gitu..


yang penting,biler abg toms kate takde calon..ramai la nbianz yg nak rebut dier..haha!
lol!


Last edited by ain on Sat Sep 20, 2008 11:45 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 12:40 am

itu namenyer enggak jodoh...
takpe lah tomok masih muda lagi maaa
perjalanan masih panjang lagi....
ikot suke bantai zee aje kan....
Back to top Go down
View user profile
@fiez
NB Guitarist
NB Guitarist


Number of posts : 439
Age : 34
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 2:01 pm

ok, ketika artikel majalah itu ditulis, dan ketika tomok tulis yang kat atas itu, mungkin benar...
ketika sekarang, lagi kelmarin apa yang dia cakap takde calon.. pun mungkin betul....
majalah tu lah lambat keluarkan.... atau orang tu cepat sangat cakap...
yang penting semua betul pada masa dan keadaan itu....
so... apa yang tomok cakap semalam...???
itu lah yang sebetulnya
Back to top Go down
View user profile
@fiez
NB Guitarist
NB Guitarist


Number of posts : 439
Age : 34
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 2:31 pm

Hint... lirik lagu kau pergi asalnya pasal lain....
selepas itu baru jadi yang macam kita dengar ni...
Back to top Go down
View user profile
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 4:46 pm

alkesah.... nyer...
takpe lah tomok... u masih muda lagi lah
Back to top Go down
View user profile
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 6:26 pm

eh jap...
pe cite ni???
i`m lost..
hehehe..
da lme x dgr cite korg..
abg toms x jadi kawen???
Smile
hehehe...
ble korg chat???
x tau pun..
nape xde y bgtau ila????
Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 6:57 pm

actually ain dah paham dah ape yg abg toms ckp smlm..

takpe la,kita doakan yg terbaik utk dier je la yer..


Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
Dipsy tU filia
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 29
Localisation : somewhere i've belong,,
Registration date : 2008-09-04

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 7:14 pm

eylla89 wrote:
eh jap...
pe cite ni???
i`m lost..
hehehe..
da lme x dgr cite korg..
abg toms x jadi kawen???
Smile
hehehe...
ble korg chat???
x tau pun..
nape xde y bgtau ila????


tue lha ila,,
same pon naseb kiter nie,,
lia pon x tau dowang ader cht?
x nk bagi pengumuman dlu lar kat kitowang,,

sedey rase hati nie tau,,
hikz,,
Crying or Very sad

______
!T's me,, m!zZ naRsiz

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lieya_luvly
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Sat Sep 20, 2008 7:18 pm

cube bace posting abg afiez tu and paham2kan
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~   Today at 12:26 pm

Back to top Go down
 
~~ToMok nak kawen Dah..??!!~~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NB OFFICIAL FORUM :: NB FORUM :: FANS area..-
Jump to: