NB OFFICIAL FORUM

MALAYSIAN POP ROCK BAND SINCE 1999
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Wed Oct 15, 2008 9:38 pm

hai all..
i'm back..
ila aquarius..
so, same ngan ain...

ila n abg toms =>hubungan aneh
aneh??? nape ek??? sbb kitorg kapel diam2 ke???
hehehehe

ila n abg ristoe =>perasaan kompleks
pe y kompleks nye??? mmg r kompleks kalau kapel tpi x penah jumpe..
huhuhuhu...

ila n abg afiez =>sepadan...
ade gak abg nb y sepadan ngn ila....
hehehehe
Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
aisyah.sg
Members
Members


Number of posts : 43
Age : 26
Localisation : East Singapore
Registration date : 2008-08-16

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Wed Oct 15, 2008 10:13 pm

Hello semua! Whao da lamer tak dtg sini.

Okay let's get to the topic. Hmmm... I belong to Cancer.

So, what do you think Ain?? Wakakakaka!! Mcm tau-tau je.. tongue
Back to top Go down
View user profile http://ctnurice.spaces.live.com
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Wed Oct 15, 2008 10:36 pm

Waa.!
You sepadan ngan Abg Toms seh..!
peh,ni yg jeles nie..haha!

You tak sepadan ngan Ristoe dan hubungan aneh with Afiez..

Suke la tu sepadan ngan abg toms..hehe!

lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
@fiez
NB Guitarist
NB Guitarist


Number of posts : 439
Age : 34
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Wed Oct 15, 2008 11:08 pm

taurus lah.....
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Wed Oct 15, 2008 11:14 pm

Aries laaa..!
taurus tomok only..
Cikgu Afiez ARIES...!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 12:19 am


abg ristoe:
oh ek ada memang ada chemstry
chem lab i tahu lah

abg afiez:
ahakz... abg nak taurus ek?
ok lah tu..abg and i sesuai gak...
dioaz.....

ain:
abg afiez ngaku dier taurus lah
ahakz... ding dong...


Back to top Go down
View user profile
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 1:22 am

abg afiez, jgn r tukar taurus..
nnt ila xde berpasangan ngan mana2 abg nb...
huhuhu...
atau abg nk jd taurus sbb awek abg sepadan ngan taurus??
hehehe... Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
@fiez
NB Guitarist
NB Guitarist


Number of posts : 439
Age : 34
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 1:25 am

hehe mana ada awek....
Back to top Go down
View user profile
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 2:08 am

dotz... dioaz... piongz....
Back to top Go down
View user profile
@fiez
NB Guitarist
NB Guitarist


Number of posts : 439
Age : 34
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 2:18 am

Single mingle... single but not available
Back to top Go down
View user profile
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 2:21 am

dotz lahh... abg afiez ni... Single mingle... single but not available....and pastu ckp tarak awek...
tgk zee sentiasa single lorr....
Back to top Go down
View user profile
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 3:04 am

setahu nora la...zodiak bertukar d setiap 21hb..bukan 20..
means afiez aries lor
but selalunye org yg lahir 20hb nie die akn ader dua2 sifat..
contohnye cam afiez die akn ader ciri2 aries n taurus..
nora pun gtu..ader ciri2 gemini n cancer..kadang keliru gak..

tak kisah la afiez nak zodiak ape...sape yg nak rebut afiez jerk tu kisah..hahahahah..yg ptg nora dh ader ristoe..takde sape pun padan ngan ristoe kecuali nora skrg nie...yeah suker..hahahahahha
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 3:32 am

Orites meh kite tgk lg sejauh mane keserasian kite ek..
but nora amik yg NB punye zodiak jerk...so tgk la dak NB padan ngan NBianz mane...(huhuhuu sj jerk kite nak tgk ek)

Emmmmm…adakalanya macam betul je kan…??suratan atau kebetulan? Bukan saja tentang kita malah keserasian bersama pasangan juga boleh ditentukan melalui zodiak.
How bout korang match kan zodiak org yg korang suke dan compare kan nombor yg bertembung dengan zodiak korang. Then tgk pengertian kat nombor gabungan yang korang dapat...


Contoh : Taurus + Gemini = 5 = SALING MEMERLUKAN WALAUPUN BERSIKAP EGO..(tomok n nora)HEHEHEHEE

Tomok - TAURUS
TAURUS
TAURUS + ARIES = 5
TAURUS + TAURUS = 4
TAURUS + GEMINI = 5
TAURUS + CANCER = 2
TAURUS + LEO = 6
TAURUS + VIRGO = 1
TAURUS + LIBRA = 7
TAURUS + SCORPIO = 3
TAURUS + SAGITAURUS = 3
TAURUS + CAPRICON = 1
TAURUS + AQUARIUS = 6
TAURUS + PISCES = 2


Ristoe - LEO
LEO
LEO + ARIES = 1
LEO + TAURUS = 6
LEO + GEMINI = 2
LEO + CANCER = 5
LEO + LEO = 4
LEO + VIRGO = 5
LEO + LIBRA = 2
LEO + SCORPIO = 6
LEO + SAGITAURUS = 1
LEO + CAPRICON = 7
LEO + AQUARIUS = 3
LEO + PISCES = 7


Afiez - ARIES
ARIES
ARIES + ARIES = 4
ARIES + TAURUS = 5
ARIES + GEMINI = 2
ARIES + CANCER = 6
ARIES + LEO = 1
ARIES + VIRGO = 7
ARIES + LIBRA = 3
ARIES + SCORPIO = 7
ARIES + SAGITAURUS = 1
ARIES + CAPRICON = 6
ARIES + AQUARIUS = 2
ARIES + PISCES = 5


PENGERTIAN:-

NOMBOR 1 – SEHATI SEJIWA

Wah! Tu dia…nampaknya kamu dan si dia memang sehati sejiwa…Macamlagu Ajai & Nurul tu….Dalam memastikan hubungan yg terjalin mempunyai kesinambungan yg erat, kamu memerlukan strategi tersendiri dan kerjasama antara satu sama lain. Kamu berdua bersenpendapat, saling bertolak ansur, bertoleransi dan jujur. Banyak persamaan yang terdapat pada kamu berdua turut membantu dalam menjaga keharmonian. Tetapi awas! Tidak semua yang indah itu takkan bergoyang. Pastinya ada kepincangan yang memerlukan kamu berdua elakkan dari menjadi besar. Mungkin pengaruh dari sekeliling membuatkan kamu tension dan bergolakkan. Namun kematangan kamu berdua boleh mengatasi segalanya. Segala fitnah ataupun khabar angin yang dilemparkan dapat kamu tangkis dengan mudah.




NOMBOR 2 - SALING MEMAHAMI

Dalam sesebuah perhubungan, sikap saling memahami amat penting. Bukan saja ia dapat membantu kita memahami si dia tetapi turut mengekalkan hubungan agar bertahan lama. Tetapi ia bukanlah hanya di sebelah pihak sahaja tetapi kedua-duanya juga perlu memainkan peranan yang penting dalam menjaga hubungan. Walaupun kamu mempunyai prinsip tersendiri tetapi ia bukanlah alasan untuk kamu mementingkan diri sendiri. Jangan kerana prinsip itu membuatkan ia menguasai dirimu. Mungkin komunikasi yang baik mampu memberi kesan yang positif terhadap perhubungan. Cuba berterus terang jika berlaku salah faham dan kekalutan. Jangan dipendam di dalam hati kerana bila sudah banyak terkumpul manalah tahu suatu hari nanti ia akan meletup! Dari berlaku perkara yg tidak diingini lebih baik bertindak dulu. Tapi berpada-padalah agar apa yang kamu lakukan tidak melukakan hati si dia.




NO 3 – SALING MEMBANTU

Baguslah kalau macam ini. Mengamalkan sikap saling membantu dan tentunya kamu sendiri tidak mahu hanya si dia saja memikul beban seorang diri. Jangan pentingkan diri sendiri beb! Tapi jika si dia meminta bantuan kamu hingga boleh menjejaskan dirimu sendiri baik fikirkan dulu. Bukannya meminta kamu menjelaskan segala hutang-piutangnya sedangkan kamu tidak berkemampuan. Ataupun pasangan yang terlalu mengharap pertolongan seperti tidak tahu berdikari walaupun hanya untuk perkara kecil saja. Selalunya orang yang saling membantu ini mempunyai sifat rendah diri dan seboleh-bolehnya tidak mahu orang tahu kelemahannya. Tapi jangan tak tahu kalau ada orang yang pandai membaca isi hati. Tahu pergolakan yang sedang berlaku dalam diri kamu mungkin hanya melalui kegelisahan dan air muka kamu saja. Jadi, tak salah kalau kamu meluahkannya sekadar melepaskan tekanan yang terbuku di dada.



NOMBOR 4 – TIDAK KUKUH TAPI MASIH MAHU BERSAMA.

Persamaan dari segi zodiak adakalanya menimbulkan ketidakserasian. Mungkin dari pertembungan sikap kamu berdua.. Walaupun sikap memberontak itu ada, kamu masih mahu bersama kerana perasaan sayang dan kasih yang menebal. Sikap pro dan kontra itu adakalanya mewarnai perhubungan kamu, tidaklah mendatar saja kerana ia boleh menimbulkan rasa bosan yang boleh mengganggu kelancaran hubungan kamu.Susah kalau nak menciptakan hubungan yang sentiasa baik setiap detik dan setiap ketika. Pastinya berlaku juga perselisihan faham dan pertengkaran kecil. Payah nak menjaga hati orang ini dan sukar juga nak mengharapkan orang menjaga perassan kita. Kalaulah perhubungan itu menunjukkan tanda-tanda akan retak, kamu perlulah mengambil langkah yang positif bagi mengelakkkan ia terjadi. Fikirkanlah secara matang, segala tindak tanduk kamu boleh memberi kesan pada diri kamu sendiri.




NOMBOR 5 – SALING MEMERLUKAN WALAUPUN BERSIFAT EGO

Mahu tapi EGO! Itu yang membuatkan kamu berdua sukar memahami antara satu sama lain. Walaupun saling sayang menyayangi namun keegoan yang menebal dalam hati membuatkan kamu berdua sanggup berjauhan dari berlagak seperti tidak memerlukan kehadiran masing-masing. Mungkin kamu boleh menipu orang lain yang kamu tidak memerlukan dirinya tetapi bagaimana pula dengan hati serta perasaan kamu yang terlalu kuat mengatakan yang kamu sayangkannya. Emmmmm…..jika kamu benar-benar sayangkannya tak salah kalau kamu tunjukkan pada si dia tentang perasaan itu.Nak buat apa sembunyikan kerana kamu sendiri yang akan terseksa dengan tindakan itu. Kikiskan keegoan itu demi kebaikan kamu sendiri dan terimalah hakikat yang kamu berdua benar-benar saling memerlukan antara satu sama lain. Jangan menyesal kemudian hari pula.



NOMBOR 6 – KURANG HARMONI TETAPI MEMERLUKAN PERHATIAN.

Walaupun kamu masih dan telah lama bersama namun masih terasa kurang harmoni. Persengketaan dan 'perang mulut' kerap terjadi kerana kamu berdua salang tuduh menuduh. Cemburu? Mungkin menjadi punca perbalahan tersebut tetapi rasa sayang yang menebal membuatkan angin kencang mudah reda dan hilang tapi kamu kenalah tahu cara yang terbaik untuk mengatasinya. Untuk memastikan perhubungan kamu berjalan lancar dan tidak tergores dek perasaan yang tak tentu hala itu, kenalah kamu bertolak ansur dan memahami si dia. Bukannya apa kamu tentu tak mahu perhubungan yang terjalin hanya separuh jalan saja dan kalau boleh biarlah selamanya walaupun kamu sentiasa bersikap 'panas hati' bila melihat si dia hingga mencetuskan perbalahan. Tapi jangan sampai keterlaluan sangat hinggakan perkara kecil menjadi besar. Orang kata kalau dah menyala api jangan simbahkannya dengan minyak tanah, bertambah semaraklah ia. Jadi kenalah siram dengan air…pandai-pandailah kamu yea….



NOMBOR 7 – TIDAK SERASI LANGSUNG

Huarghhhhhhhhhhh……Janganlah menangis…Tak serasi langsung mungkin hanya sebagai kekasih. Tapi kalau dalam persahabatan mungkin lebih sesuai kot! Jangan pula bila kamu berdua mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan, terus bermusuhan sampai bila-bila. Declare war! Isy……sekurang-kurangnya kamu masih boleh bersahabat dan manalah tahu kalau jodoh kamu kuat, hubungan yang intim itu boleh terjalin semula. Siapa tahukan! Jika kamu benar-benar sayangkan hubungan itu, pupuklah ia supaya terus berkembang mekar dan siramlah cinta kamu itu dengan air wangian sesuci kasih sayangmu itu....Jangan pula dimarakkan api kemarahan yang boleh memusnahkan impian yang telah sekian lama bertakhta di kotak fikiranmu. Mungkin kamu berdua patut menyepikan diri buat seketika dan tunggu masa yang sesuai untuk bersama semula. Fikirkan kepentingan si dia dalam hidup kamu. Bukankah kamu mahu si dia menemani kamu sepanjang hayatmu?
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
K-T
Members
Members


Number of posts : 223
Age : 29
Localisation : KL
Registration date : 2007-03-30

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 4:10 am

em..test2... rasanya da boleh posting ker nier...

mana dapat sumber2 nier... panjang berjela... da pandai skurng.. owh lupa duluw2 kan suka bandingkan zodiak ko ngan abg toms..
sampai skrg tak tgk hasilnya.... ad betol gak zodiak nier..huhu..
kt aquarius... so da taw da... huhuhu
Back to top Go down
View user profile
K-T
Members
Members


Number of posts : 223
Age : 29
Localisation : KL
Registration date : 2007-03-30

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 4:13 am

yessss...da boleh posting kena gn mozila firefox gak... tak leh google..hampes...
idop aquarius...huhuhu
kakak ko tukar number eh... asal tak kena ngan abg toms.... huhuhu
Back to top Go down
View user profile
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 4:43 am

K-T wrote:
yessss...da boleh posting kena gn mozila firefox gak... tak leh google..hampes...
idop aquarius...huhuhu
kakak ko tukar number eh... asal tak kena ngan abg toms.... huhuhu

aku trima udah kenyataan ndak da jodoh ngan tomok..uwaaaa
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
K-T
Members
Members


Number of posts : 223
Age : 29
Localisation : KL
Registration date : 2007-03-30

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 5:44 am

em blah....kan aq da nasehat ko dari 9 taun yg lalu lagi...huhuhu
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 2:42 pm

Ain ngan abg toms nom 6,so kurang harmoni..huaarrghh!! Sad

Ngan Ristoe no.3,saling membantu..hmm..ok..not bad..

And ngan cikgu Afiez,saling memahami..waaa..serasi seh..haha!!

lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
Dipsy tU filia
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 29
Localisation : somewhere i've belong,,
Registration date : 2008-09-04

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 6:17 pm

Taurus + cancer = 2 saling memahami (bg tom n lia)
padan tw,, waaa couplenye,,
huhu
nie lha hal yg diperlukan wat menjaga suatu hubungan,,
ye ke tue??
uhukk,,uhuk,uhuk
muahhahaha
(mmg indah lar dunia khayal nie,,)

>>akak nora<< : dh lar,, redha jerk akak,,relakan abg tom ngan lia n aisyah yer camne pon taurus + gemini = tak leh dipadu padan,,
huhuhuhu
pEaCe sis,,



leo + cancer = 5 saling memerlukan walaupon bersifat ego (bg ristoe 'n lia)
huhu
kebalikan daripada akak nora ngan abg tom
hehe
suke lar,, lol!




Aries + cancer = 6 kurang harmoni
(bg afiez 'n lia)
huaaarrrggghh,, No No No nie dier yg x sodap nk baca,,
hikzz Crying or Very sad Sad

lia nk amik mase cikgu afiez taurus jerk lar,,
ok tk cikgu???
muahahaha
hihihi
Laughing

_________
!T's me,, m!ZZ naRsiZ
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lieya_luvly
Devi Tomoxz tu PoO
Members
Members


Number of posts : 277
Age : 28
Localisation : RIAU-INDONESIA
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 7:12 pm

tak laa....
vi ma bang tom jeeeee....
ain salah tu...
bang tommmmm..............................................
kite sepadan kan.......???
heeeeeeeee
Sad
Embarassed
geek No

Lia mengarang indah je tuuuu.........
hahhahahhaaaaaa.......
weeeeekkk..... tongue
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/devitomoxs
Dipsy tU filia
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 29
Localisation : somewhere i've belong,,
Registration date : 2008-09-04

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 7:29 pm

Devi Tomoxz wrote:
tak laa....
vi ma bang tom jeeeee....
ain salah tu...
bang tommmmm..............................................
kite sepadan kan.......???
heeeeeeeee
Sad
Embarassed
geek No

Lia mengarang indah je tuuuu.........
hahhahahhaaaaaa.......
weeeeekkk..... tongue


o,,o,,,o,oo,o
no,,no,,no
saya tdk mengarang bebas ibuq???
but it's real,,, the facta,,
hohoho

telur2,,ulat2
kepompong,,kupu2
kacian deh loe,,
dh lha vi,, redha jerk y,, kak nora jerk dh tk kisah,,
muahahahaha


__________
!T's me,,m!zZ narsiZ

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lieya_luvly
Devi Tomoxz tu PoO
Members
Members


Number of posts : 277
Age : 28
Localisation : RIAU-INDONESIA
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Thu Oct 16, 2008 10:33 pm

aq tak kan rela....
bila kau tinggalkan....
aku kan berbuat apa saja untuk.....
hehehehehhehehee.........
di mana walau kau berada..
tak mungkin akan ku lepaskan
biar jauh pandangan mata....
demi Tomok..
kan ku jelanggg
ambillah bang tom tu..
ambil...ambil...
hheheheheh.......
just kidding buwwkk...
Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/devitomoxs
Lila Lolita



Number of posts : 19
Age : 27
Localisation : Riau-Indonesia
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Fri Oct 17, 2008 4:32 pm

La Gemini
wah La g sepadan ma Tomok....
ish..ish...
ramalan tu salah, yang benernya yg paling cocok ma bang tomok tu cma La.......
ya kan vi.......y kan smua.......
ya iya lahh.........
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/lilalolita
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Fri Oct 17, 2008 7:02 pm

La..lila saje je amik ati Vi tu..haha!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Fri Oct 17, 2008 7:55 pm

wah!!!
makin panas r topik ni...
huhuhu...
Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"   Today at 9:27 pm

Back to top Go down
 
Zodiak NB:"Adakah anda sepadan dengan mereka?"
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NB OFFICIAL FORUM :: NB FORUM :: FANS area..-
Jump to: