NB OFFICIAL FORUM

MALAYSIAN POP ROCK BAND SINCE 1999
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Thu May 01, 2008 12:56 pm

gini la perasaan reza gaknye bile pening bace posting nbianz malaysia..
pening..pening..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
hendycervo
Members
Members


Number of posts : 101
Age : 25
Localisation : jakarta, Inidonesia
Registration date : 2007-08-19

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Thu May 01, 2008 1:38 pm

Oke nti saya buat topik buat orang indo
Back to top Go down
View user profile http://www.hendy.04live.com
***reza zanuar***
Members
Members


Number of posts : 387
Age : 28
Localisation : tangerang via jakarta
Registration date : 2007-05-24

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Sun May 04, 2008 1:46 pm

*** ok hendy gw juga setuju nech...oya aku tangerang di cimone nya. mang kamu jakarta nya di mna ??? aku juga sering ke jakarta kok. kapan2 boleh dunk ku maen ke t4 hendy ???

abg ristoe -->> good idea n thanks dah bagi ruang wat orang2 indonesia.

ain -->> pening kerna bualan rang malaysia x same ngan bualan rang indon.
Back to top Go down
View user profile
hendycervo
Members
Members


Number of posts : 101
Age : 25
Localisation : jakarta, Inidonesia
Registration date : 2007-08-19

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Sun May 04, 2008 5:48 pm

***syahrul*** wrote:
*** ok hendy gw juga setuju nech...oya aku tangerang di cimone nya. mang kamu jakarta nya di mna ??? aku juga sering ke jakarta kok. kapan2 boleh dunk ku maen ke t4 hendy ???

abg ristoe -->> good idea n thanks dah bagi ruang wat orang2 indonesia.

ain -->> pening kerna bualan rang malaysia x same ngan bualan rang indon.

klo gw di grogol, tau ga
leh kok ke tempat gw ntar lo w ajak ngeband.
eh dah w bikin tuh buat fans indo
ada di fans area
Back to top Go down
View user profile http://www.hendy.04live.com
Ristoe
NB Drummer
NB Drummer


Number of posts : 536
Age : 34
Localisation : Kuala Lumpur, Malaysia
Registration date : 2007-08-14

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Mon May 05, 2008 3:56 am

Hendy boleh kumpul fanz NB di indonesia enggak??bisa bikin NBianz Indonesia...M'sia n S'pore sudah ada, Indonesia bila lagi??
Back to top Go down
View user profile
eylla89
Members
Members


Number of posts : 1447
Age : 27
Localisation : pee jay n sg petani, kdh
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Mon May 05, 2008 4:01 am

wah!!!! Surprised
abg ristoe pandai ckp bahasa indonesia....
bagus2..
Back to top Go down
View user profile http://www.5arifcrew.nice-forum.net
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Mon May 05, 2008 6:54 pm

haha..!!
ristoe bebual indonesia seh!!
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
hendycervo
Members
Members


Number of posts : 101
Age : 25
Localisation : jakarta, Inidonesia
Registration date : 2007-08-19

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Tue May 06, 2008 3:18 pm

Ristoe wrote:
Hendy boleh kumpul fanz NB di indonesia enggak??bisa bikin NBianz Indonesia...M'sia n S'pore sudah ada, Indonesia bila lagi??
tenang aja abg ristoe diindo banyak yang suka lagu NB, trus saya ajak untuk menjadi NBanz indo, klo dihitung dari teman saya ada sekiata 17 orang yang tau lagu nb, itu pun dari berbagai kalangan, dari anak kecik sampai orang dewasa tahu lagu nb
Back to top Go down
View user profile http://www.hendy.04live.com
Ristoe
NB Drummer
NB Drummer


Number of posts : 536
Age : 34
Localisation : Kuala Lumpur, Malaysia
Registration date : 2007-08-14

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Tue May 06, 2008 5:24 pm

NB udah berpengalaman tour sekitar Indonesia..gak ada masalah utk berinteraksi..
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Tue May 06, 2008 8:35 pm

tu la pasal..
walaupun bahasa indo n bahasa melayu tak besar perbezaanye..
tetap susah gak nak berinteraksi..
tapi kalau dah biasa ok kot..
tengok ar ramai pekerja indo lancar jew ckp bahasa malaysia..
my auntie pon owg indo..skg tros ckp melayu lpas kawen ngan uncle i..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
hendycervo
Members
Members


Number of posts : 101
Age : 25
Localisation : jakarta, Inidonesia
Registration date : 2007-08-19

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Wed May 07, 2008 1:54 pm

Benar itu bahasa melayu dikit bedanya, saya pun masih mengerti bahasa melayu,. jadi cepatlah tour ke indo lagi
Back to top Go down
View user profile http://www.hendy.04live.com
***reza zanuar***
Members
Members


Number of posts : 387
Age : 28
Localisation : tangerang via jakarta
Registration date : 2007-05-24

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Mon May 12, 2008 9:08 pm

hendy_boyz wrote:
***syahrul*** wrote:
*** ok hendy gw juga setuju nech...oya aku tangerang di cimone nya. mang kamu jakarta nya di mna ??? aku juga sering ke jakarta kok. kapan2 boleh dunk ku maen ke t4 hendy ???

abg ristoe -->> good idea n thanks dah bagi ruang wat orang2 indonesia.

ain -->> pening kerna bualan rang malaysia x same ngan bualan rang indon.

klo gw di grogol, tau ga
leh kok ke tempat gw ntar lo w ajak ngeband.
eh dah w bikin tuh buat fans indo
ada di fans area
***waduh !!! grogol mah gw tau kaleee..... tapi yakin mao ngajakin gw ngeband/ ngajarin gitar ???
hen....kita sms an sekalian mao ga.ntar kalo gw ke t4 lo tinggal calllllingan aja ok... ni no gw 081380884176....add ya.
Back to top Go down
View user profile
Iqbal Miauwband
Members
Members


Number of posts : 252
Age : 30
Localisation : indonesia
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Wed May 06, 2009 3:17 pm

tO : REZA < HENDY > SYAHRUL .


apa lu minat sm fanz NB yang ada d indo khusus nya d jakarta ?

klo ada boleh kita janjian ketemuan .

rumah gw d jak-sel , tpat nya d daerah manggarai .

gw paling sneng jln2 nih .

klo mau kabar2in gw d 021-92537486 .
Back to top Go down
View user profile http://miauwband.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?   Today at 10:15 pm

Back to top Go down
 
Nak guitar chord lagu2 NB buleehh?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NB OFFICIAL FORUM :: NB FORUM :: SOALAN & PERTANYAAN-
Jump to: