NB OFFICIAL FORUM

MALAYSIAN POP ROCK BAND SINCE 1999
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Sat Jun 20, 2009 9:50 pm

salam perkenalan back iqbal n akak edda...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Mon Jun 22, 2009 2:52 pm

ckap pasal filem mntera nie.. mesti gmbar yg sama.. toms atas motor sebelah lisa.. x de gmbr len ke.. jom ler share2 Razz
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 12:49 am

huhuhu...
hmmm xpew laa tue...
at least adew gak information kn...
tol x???
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 1:11 am

"Tomok Masih Tomok Dulu"



by Li Ee Kee | 10 Jun 2009






















randomstr = new String (Math.random());randomstr = randomstr.substring(1,Cool;document.write ("");href='http://pixel-my.pixelinteractivemedia.com/adc.php?sid=92526241691'
>
Sejak
memenangi pertandingan One In A Million (OIAM) bulan lalu, nama Tomok
makin laku. Semua berebut ingin menjemputnya menghadiri acara ini,
membuat persembahan di majlis itu. Tak menang tangan dibuatnya.

“Semua ini rezeki, Tomok tak complain. Tomok tahu masa inilah orang nak
Tomok. Dijemput ke mana-mana, Tomok kena pergi. Takde alasan letih.
Sebelum ini, peluang terhad, jadi bila peluang sudah datang, Tomok akan
gunakan sepenuhnya,” katanya yang ditemui selepas sidang media konsert
dan mini karnival Inspirasi TV3 semalam.

Seiringan dengan profilnya yang semakin meningkat, mulalah kedengaran
cerita yang kurang enak, kononnya Tomok sudah mula besar kepala. Akhbar
Utusan Malaysia Ahad lalu (‘Tomok dah berubah’) telah menerbitkan aduan seorang peminat yang mengatakan Tomok “tidak mesra, tidak seperti dulu semasa dia dengan New Boyz”.

“Tomok tak salahkan mereka. Tomok mungkin telah membuat kesilapan.
Tomok hanya satu orang dan bila dalam satu acara itu dengan adanya
begitu ramai orang, Tomok tidak mampu memuaskan semua.

“Tapi Tomok buat apa yang mampu. Tomok mengambil ini sebagai sesuatu
yang positif dan belajar darinya. Tomok akan lebih terbuka. Tapi Tomok
tak sombong. Tomok masih Tomok yang sama, sebelum dan selepas OIAM.”

Tomok jadi superhero
Dalam perjumpaan semalam, Tomok juga memaklumkan berita
tentang tawaran berlakon yang diterimanya baru-baru ini. Filem
‘Mantera’ yang dikatakan menelan belanja RM5.5juta, merupakan kerjasama
di antara sebuah syarikat produksi Malaysia, Flare Studios Sdn Bhd, dan
Spacetoon dari Russia. Ala-ala cerita ‘Iron Man’ dan ‘Transformers’,
‘Mantera’ akan menampilkan Tomok sebagai watak utama Azman, yang
mendapati dirinya mempunyai kebolehan untuk bertukar menjadi motosikal.

Tidak banyak yang diketahuinya tentang filem bergenrekan sains fiksyen
itu kerana belum mendapat skripnya lagi. Namun menurutnya, selain Lisa
Surihani, dia juga akan digandingkan dengan seorang pelakon wanita
Russia.

Penggambaran dijadualkan bermula pada bulan depan di sekitar Kuala
Lumpur, Seremban dan kemungkinan di Russia. Kata Tomok, filem ini akan
banyak menyelitkan elemen CGI sementara dialognya akan menggunakan
Bahasa Malaysia sebagai bahasa utama.

Walaupun pernah membintangi beberapa buah drama serta filem, namun
seiring dengan transformasinya sebagai seorang penyanyi, ramai yang
sudah pasti mengharapkan sesuatu yang lebih darinya sebagai seorang
pelakon.

“Tomok pun tak pasti kenapa mereka memilih Tomok. Tapi ini satu benda
baru bagi Tomok, jadi peluang ini tidak harus dilepaskan. Sama seperti
bidang nyanyian, Tomok berikan yang terbaik. Harapan Tomok, filem ini
akan berjaya.

“Dengar kata apabila filem ini diriliskan kelak, akan diadakan satu
sesi jelajah ke sekolah-sekolah untuk mempromosikan karektor ini
sebagai satu ikon buat golongan kanak-kanak.”

Album solo tidak diketepikan
Tentang perkembangan album solo pertamanya, Tomok memberitahu dia dalam proses memilih lagu untuk dijadikan single kedua.

“Ada beberapa lagu yang sedang dipertimbangkan, sumbangan dari Aubrey
Suwito, Audi Mok dan saya sendiri. Dari segi genre, saya akan kekalkan
stail lagu yang dibawa semasa OIAM seperti pop rock, muzik yang rancak
dan fun, sebab Tomok tahu itu yang peminat sukakan.”

Bagi yang masih tertanya jika Tomok akan terus kekal dengan New Boyz,
kata anak muda berusia 25 tahun ini, perancangan sudah dibuat untuk
mengeluarkan sebuah single bersama mereka selepas selesainya
penggambaran ‘Mantera’ dan rakaman albumnya.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 1:12 am

Tomok dlm Mantera

SEBULAN selepas bergelar jutawan segera, perjalanan karier seni Shah
Indrawan Ismail atau Tomok, juara program realiti, One In A Million
musim ketiga (OIAM3), terus berkembang.
Walaupun dia masih sibuk dalam proses rakaman album sulung, tetapi rezeki Tomok tidak putus.
Bagi peminat Tomok, penyanyi berusia 24 tahun ini membawa berita
gembira apabila dia bersetuju membintangi filem baru, Mantera yang akan
memulakan penggambaran pada 23 Julai nanti.
Menariknya, kemunculan kedua Tomok di layar perak kali ini berbeza
dengan pengalaman ketika menjadi pelakon pembantu filem seram, Makar
lima tahun lalu.
Tomok diberi kepercayaan oleh produksi Flare Studios Sdn Bhd yang
bekerjasama dengan Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) dan
Spacetoon Russia memegang watak utama iaitu superhero dikenali Mantera.
Superhero ini yang turut dikenali sebagai Azman menggandingkan Tomok bersama seorang pelakon wanita dari Russia.
Pelakon tempatan lain yang terbabit adalah Lisa Surihani dan Hairie Othman.
Kata Tomok, dia teruja sebaik mendapat tawaran berlakon filem dan tidak menunggu masa lama untuk memberi persetujuan.
Dia menganggap tawaran filem itu yang hadir selepas dia menang OIAM3 sebagai peluang besar yang tidak seharusnya dilepaskan.
“Saya berpandangan plot filem ini menarik dan mampu memberi tarikan
kepada golongan muda untuk menonton. Walaupun saya kurang pengalaman
lakon, tetapi saya berusaha untuk berikan lakonan terbaik dan belajar
daripada pengalaman pelakon lain.
“Peluang seperti berlakon filem ini tidak datang selalu. Namun, saya
tidak lupa dengan matlamat saya dalam bidang nyanyian untuk menyiapkan
album solo saya.
“Apa yang saya harapkan, kedua-dua kerjaya ini berjalan lancar,” katanya.
Lisa pula menganggap filem itu mempunyai kelebihan dari aspek
kerjasama antara kedua-dua negara yang memberi peluang kepada pelakon
untuk menimba pengalaman baru dengan produksi luar negara.
Malah, dia percaya pengalaman yang diraih mampu membawa pelakon
tempatan ke peringkat global. Mengenai watak, dia melakonkan peranan
Dina yang berkawan rapat dengan Azman dan melanjutkan pelajaran dalam
bidang robotik di Jepun.
“Secara peribadi, saya suka belajar dan menerokai perkara dan
pengalaman baru. Lalu, saya menyahut cabaran untuk berlakon filem ini.
“Tidak dinafikan perasaan bimbang tetap ada untuk menjayakan filem
ini kerana sebelum ini, saya tidak pernah terbabit dengan produksi luar
negara. Namun, saya fikir, belum cuba belum tahu,” katanya.
Ketua Pegawai Eksekutif Flare Studios Sdn Bhd, Miza Mohamad berkata
pemilihan Tomok sebagai pelakon utama filem itu dianggap tepat dengan
karakter yang dibawa.
Filem berkonsep aksi ini yang turut dibantu imej janaan komputer
(CGI) mencipta kelainan kerana superhero yang diperkenalkan mempunyai
kuasa yang boleh bertukar menjadi motosikal.
Filem itu menelan kos sebanyak RM5.5 juta dan turut mendapat Skim Pinjaman Filem Cereka dari Finas sebanyak RM1.5 juta.
Di samping kolaborasi pelakon tempatan dan Russia, filem berkenaan
juga diarah dua pengarah berbeza iaitu Mohd Aliar Ali Tutty dan seorang
pengarah dari Rusia.
Kerjasama antara dua negara ini terjalin menerusi majlis
menandatangani memorandum persefahaman (MoU) yang diadakan di Finas,
Kuala Lumpur, baru-baru ini. Turut hadir, Naib Presiden Spacetoon
Rusia, Andrey Chirkin.
“Saya cuba hasilkan produk yang dapat dipasarkan ke peringkat
antarabangsa dan yang penting, filem kita berpeluang menembusi pasaran
negara lain.
“Di Russia, ada 900 pawagam dan ini memberi kelebihan pada filem ini untuk ditonton ramai.
“Watak Mantera merujuk pada maksud manusia jentera. Biarpun filem
ini mungkin ada persamaan dengan Transformers atau Ironman, namun filem
ini cuba menampilkan superhero yang mempunyai identiti sendiri. Buat
masa ini, watak pelakon utama wanita belum dikenal pasti.
“Ada kemungkinan pelakon kita akan dibawa ke Russia untuk sebahagian
penggambaran di sana. Biarpun risiko besar untuk menghasilkan filem ini
hingga ia dibawa untuk tayangan di luar negara, tetapi berdasarkan
kajian yang dibuat sebelum ini, saya yakin filem ini mampu menarik
perhatian.
“Apa yang saya harapkan pelakon kita dapat menyerlah bakat sendiri
dan filem ini mampu meraih sambutan positif penonton,” katanya.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 1:16 am

HIBURAN





Rabu Jun 10, 2009



Dikatakan sombong, Tomok akui kesilapan sendiri



Oleh SITI AZIRA ABD AZIZ
SELEPAS Tomok meraih gelaran juara dalam program realiti One
In A Million (OIAM) musim ke-3 lalu, dirinya sering menjadi perhatian
umum tidak mengira peringkat umur.
Namun, sejak akhir-akhir ini aura Tomok dicemari dengan aura negatif
bilamana dia didakwa bersikap sombong oleh segelintir peminatnya.
Walaupun begitu, pemilik nama Shah Indrawan Ismail, 25, ini tidak
menyalahkan peminat yang membuat dakwaan itu sebaliknya mengakui
sebagai kesilapannya sendiri.
“Saya tak salahkan mereka kerana mungkin saya ada kesilapan sendiri. Saya tak mampu untuk puaskan hati semua orang kalau show sehingga beribu-ribu orang. Tomok bukan sahaja kembali merasai dunia kemasyhuran malah dia juga semakin sibuk dengan kariernya yang semakin berkembang itu

“Saya ambil hal itu sebagai perkara positif untuk saya pelajari
selepas ini. Saya tak cakap saya betul dan mengambilnya sebagai
pengajaran,” jelasnya ketika menghadiri majlis sidang media ‘Inspirasi
TV3’ di Hotel Crown Plaza Mutiara Kuala Lumpur, semalam.
Tomok pernah mengecap populariti sejak di awal kemunculannya bersama band New Boyz dan selepas itu popularitinya agak menurun.
Kini, masa semakin berubah, begitu juga dengan Tomok yang telah
tampil dengan pembaharuannya dalam mewarnai industri hiburan tempatan.
Kesannya, Tomok bukan sahaja kembali merasai dunia kemasyhuran malah
dia juga semakin sibuk dengan kariernya yang semakin berkembang itu.
“Impak (popular) dulu dan sekarang agak berbeza kerana sekarang saya
turut menerima peminat berbilang kaum seperti Cina dan India serta
mereka bukan sahaja terhad kepada golongan remaja malah seluruh
keluarga.
“Saya juga menganggap kesibukan saya sekarang adalah rezeki yang tidak boleh ‘complain’
"Peluang sebelum ni terhad jadi kali ini saya kena bagi sepenuhnya.
"Saya masih Tomok yang sama tapi mungkin ada yang tak perasan," kata
Tomok yang akan mengadakan majlis kesyukuran atas kejayaannya tempoh
hari di kediamannya, Cheras pada Sabtu ini.
Tomok pernah berkata hendak mengkomersialkan nama sebenarnya, Shah
Indrawan, namun sehingga kini dia masih selesa menggunakan nama
timangannya, Tomok.
"Saya memang nak guna nama Shah Indrawan tapi itu semua mengambil masa.
"Mungkinlah saya akan melakukan perubahan itu atau tambahan untuk
album terbaru nanti," ujarnya yang kini tampak kurus dengan berat badan
55 kg.
Berlakon filem Mantera
Mulai bulan depan, Tomok akan terlibat dengan pengambaran filem Mantera.
Filem yang merupakan filem kerjasama antara produksi Rusia-Malaysia
ini dikatakan berkonsep seperti filem Transformer dan Ironman.
"Saya memegang watak Azman iaitu watak utama yang akan berlakon dengan aktres dari Rusia.
"Selain itu, saya akan berlakon dengan Lisa Surihani.
"Mengenai watak, saya tak boleh cerita banyak lagi sebab skrip belum dapat," jelas Tomok mengenai filem keduanya ini.
Filem pertama Tomok berjudul Makar selain berlakon dalam beberapa buah telefilem.
"Bagi saya, peluang ini sangat besar kerana filem ini akan ditayangkan di Rusia dulu.
"Untuk di sini, saya akan berlakon di bawah produksi Flave Studio
manakala di Rusia pula adalah Spacetoons," cerita Tomok yang sudah
bersedia untuk berlakon semula.
Janji tidak tinggalkan New Boyz
Dalam masa yang sama, Tomok sedang merangka untuk merakamkan single keduanya dalam bulan ini.
"Saya akan rakam lagu berentak pop rock dan fun. Ia mungkin lagu gubahan Aubrey Suwito atau saya sendiri.
"Tengoklah macamana sebab saya mempunyai beberapa koleksi lagu yang
belum dipilih," jelas adik kepada alumni Akademi Fantasia 7, Isma.
Selepas rakaman single kedua dan pembikinan filemnya selesai, Tomok akan mengeluarkan single untuk bandnya pula.
"Saya masih aktif dengan New Boyz dan tidak akan tinggalkan band.
"Kami akan tampilkan kelainan dengan menghasilkan semua lagu baru,"
ujar Tomok yang pernah popular menerusi lagu Sejarah Mungkin Berulang,
Meraung dan banyak lagi.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 1:32 am

tak tahu lgi iqbal .. filem tue bru nk shoot .. bulan depan ..
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 1:33 am

tengs ayie..
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 2:06 am

huhuuu...
xdew papew laa...
law xslap 23 julai laa...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 3:41 am




Tomok jadi superhero
Dalam perjumpaan semalam, Tomok juga memaklumkan berita
tentang tawaran berlakon yang diterimanya baru-baru ini. Filem
‘Mantera’ yang dikatakan menelan belanja RM5.5juta, merupakan kerjasama
di antara sebuah syarikat produksi Malaysia, Flare Studios Sdn Bhd, dan
Spacetoon dari Russia. Ala-ala cerita ‘Iron Man’ dan ‘Transformers’,
‘Mantera’ akan menampilkan Tomok sebagai watak utama Azman, yang
mendapati dirinya mempunyai kebolehan untuk bertukar menjadi motosikal.

Tidak banyak yang diketahuinya tentang filem bergenrekan sains fiksyen
itu kerana belum mendapat skripnya lagi. Namun menurutnya, selain Lisa
Surihani, dia juga akan digandingkan dengan seorang pelakon wanita
Russia.

Penggambaran dijadualkan bermula pada bulan depan di sekitar Kuala
Lumpur, Seremban dan kemungkinan di Russia. Kata Tomok, filem ini akan
banyak menyelitkan elemen CGI sementara dialognya akan menggunakan
Bahasa Malaysia sebagai bahasa utama.

Walaupun pernah membintangi beberapa buah drama serta filem, namun
seiring dengan transformasinya sebagai seorang penyanyi, ramai yang
sudah pasti mengharapkan sesuatu yang lebih darinya sebagai seorang
pelakon.

“Tomok pun tak pasti kenapa mereka memilih Tomok. Tapi ini satu benda
baru bagi Tomok, jadi peluang ini tidak harus dilepaskan. Sama seperti
bidang nyanyian, Tomok berikan yang terbaik. Harapan Tomok, filem ini
akan berjaya.

“Dengar kata apabila filem ini diriliskan kelak, akan diadakan satu
sesi jelajah ke sekolah-sekolah untuk mempromosikan karektor ini
sebagai satu ikon buat golongan kanak-kanak.”
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
Edda
Members
Members


Number of posts : 304
Age : 30
Localisation : klang gatez, ULU KLANG ,slgr
Registration date : 2009-06-17

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 3:48 am

Good luck tOmOk!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/399997975
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 4:29 am

bravo3 abg toms...
you can do it...
be the best among the best k,,,
apew mencarut nie,,,
ekekeke
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
Edda
Members
Members


Number of posts : 304
Age : 30
Localisation : klang gatez, ULU KLANG ,slgr
Registration date : 2009-06-17

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 5:32 am

Huhu. . ,.betoi 2,bidang nyanyian tom dah buktikan skang bidang lakoNan plak. . . .wat yg terbaik tau. . .
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/399997975
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Jun 23, 2009 6:46 am

btol tue sista...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
predi setiawan
Members
Members


Number of posts : 116
Age : 26
Localisation : cilege, indonesia
Registration date : 2008-11-13

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Wed Jul 01, 2009 2:05 pm

good luck tp diputer di INDO tak?
Back to top Go down
View user profile
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Wed Jul 01, 2009 3:09 pm

yg tue xtawu ag laa...
kne laa tnyew misz nora ea...
huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
Edda
Members
Members


Number of posts : 304
Age : 30
Localisation : klang gatez, ULU KLANG ,slgr
Registration date : 2009-06-17

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Thu Jul 30, 2009 4:58 am

Dah pghujung julai ni,apa pkembangan filem ni,dah mula shoot ke???ermm...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/399997975
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Fri Jul 31, 2009 7:35 pm

tu ar . senyap jer filem nih . hurmm Sad
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
Edda
Members
Members


Number of posts : 304
Age : 30
Localisation : klang gatez, ULU KLANG ,slgr
Registration date : 2009-06-17

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Sat Aug 01, 2009 1:44 am

Ai irfan,lama ilang?mana pegi?? Sesiapa tahu tntang filem ni?dah shoot ke?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/399997975
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Sat Aug 01, 2009 9:12 am

irfan ade jer kak . bz skit stdy . akk ok er? shat?


filem nih dh shoot . tpi x thu pape info lgi .
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
hendycervo
Members
Members


Number of posts : 101
Age : 25
Localisation : jakarta, Inidonesia
Registration date : 2007-08-19

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Sat Aug 01, 2009 4:19 pm

yang penting tu!!kalau sudah selesai film nya!!!
bagi bagi lah di youtube!!
okey!!
pleas.........
tuk sape saja share
Back to top Go down
View user profile http://www.hendy.04live.com
Iqbal Miauwband
Members
Members


Number of posts : 252
Age : 30
Localisation : indonesia
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Tue Aug 04, 2009 7:27 pm

kalau film nya sudah nampak .

tolong kabarin .

thx .
Back to top Go down
View user profile http://miauwband.forumotion.net
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Sun Feb 14, 2010 2:15 pm

CAK : TOMOK BERLAKON DI DUBAI



DALAM diam, juara One In A Million (OIAM), Tomok bergelar pelakon
filem. CAK dengar selepas memenangi OIAM, dia ditawarkan watak utama
sebuah filem berjudul Mantera yang menyaksikan kolaborasi syarikat
produksi Malaysia dan Russia.

Khabarnya mereka akan berkampung di negara kaya raya itu sehingga
21 Februari ini. Cayalah! Patutlah CAK tengok mukanya berseri-seri di
Anugerah Juara Lagu ke-24 lalu. Rupa-rupanya ada berita gembira yang
dipendam.

Dalam pada itu CAK dengar ada beberapa pelakon memendam rasa
dengan peluang diterima Tomok. Apa tidaknya, mereka sudah ada nama
dalam dunia lakonan, rupa pun lebih kacak, tapi Tomok pula yang jadi
pilihan.

Alahai, apa nak kecoh-kecoh dik, semua ini soal rezeki. Sudah
tertulis watak itu milik Tomok, jadi jangan membuat kesimpulan yang
bukan-bukan. Kalau dah cemburu sangat, apa kata pergi bersemuka dengan
empunya syarikat produksi dan jelaskan kenapa kalian merasakan diri
lebih layak daripada Tomok.

Mana tahu ada watak sesuai untuk projek akan datang atau paling
tidak pun anda pulang dengan muka tersenyum sumbing gara-gara malu
dengan perlakuan sendiri.


kredit:MyMetro Ahad Online








p/s-laaa,ade orang dengki gak ker??btw,gud luck TOM..!!

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
Ristoe
NB Drummer
NB Drummer


Number of posts : 536
Age : 34
Localisation : Kuala Lumpur, Malaysia
Registration date : 2007-08-14

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Sun Feb 14, 2010 4:54 pm

orang Malaysia memang suka dengki mendengki...sampai bila bangsa kita nak maju kalau macam ni...korang semua jangan jadi mcam tu k..amalkan sifat2 terpuji..kita mencari keberkatan dalam hidup..setiap orang mempunyai rezeki masing2...bersyukur dengan apa yg kita ada skg ni...
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Sun Feb 14, 2010 9:17 pm

tu la pasal..takleh tengok orang lebih sket..mula la rasa iri hati..
hmm,paling ramai yg ade sikap camni,orang melayu laa..
nie belum lagi sikap fitnah-memfitnah tu sume..hurm..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
Sponsored content




PostSubject: Re: Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!   Today at 3:43 pm

Back to top Go down
 
Tomok hero dalam Filem MANTERA,wish him good luck!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NB OFFICIAL FORUM :: NB FORUM :: FANS area..-
Jump to: