NB OFFICIAL FORUM

MALAYSIAN POP ROCK BAND SINCE 1999
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuthorMessage
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue Aug 14, 2007 11:03 pm

~~aik,sendiri tanyer,sendirie jawap..??!!!!!tengok la ,insyallah irfan pegi,don`t worry....!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
anisah
Members
Members


Number of posts : 219
Age : 27
Registration date : 2007-08-15

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu Aug 16, 2007 6:28 pm

hehe..well.gerek gak klo ade 1 more member eh.lagu2 akn lbih GERek!tapi,for now,4 pon da ckp cool!hahah
Back to top Go down
View user profile
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu Aug 16, 2007 7:44 pm

~~GEREK bangat nie..!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
ninja_asuka
Members
Members


Number of posts : 165
Age : 26
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-08-13

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu Aug 16, 2007 8:33 pm

nak Keyboardist? Hafez Volunteer...boleh? haha gurau je...
NB sekarang memang dah cukup mantap...but sometimes the more the merrier...haha

for now NB is good enough dgn lagu2 dari albun latest dieorg, cukup memenuhi semua citasare peminat...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/sakoto
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu Aug 16, 2007 10:48 pm

~~memang cukup sangat.!!! kena lebih pertingkat kan lagi..!!!~~...
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
anisah
Members
Members


Number of posts : 219
Age : 27
Registration date : 2007-08-15

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue Aug 21, 2007 10:58 pm

yes.pertingkatkan lbih!make more improvements!!
Back to top Go down
View user profile
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Wed Aug 22, 2007 10:46 pm

~~banyak kater2 masyakarat yg kater dari segi muzik ader improvement..!!! tapi kena tingkat kan lagi...!!! jangan berpuas hati dengan aper yg kiter ader skunk..!!!tul x..??!!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu Aug 30, 2007 12:47 pm

memang pun irfan..hidup kite mesti maju kedepan..kene ader improvement dr ms ke semasa..but then jgn terlalu berharap bende2 yg terlalu tinggi..sebab bile kite tak dpr gapai bende tu kite akn jadi kecewa sgt..so tanamkan azam,kuatkan usaha dan berserah pd NYA..kite dh wat yg termampu n selebihnye terserah la..itu jerk kite mampu wat kan..camtu gakla ngan NB..dowang akn wat yg dowang termampu n selebihnye dowang hnya mampu berserah jerk...so kite sama2 doakan NB agar leh lebih maju kedepan..
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu Aug 30, 2007 2:18 pm

~~amin,semoga nb terus maju dan membawa imej yg bersih serta di segani oleh band2 yg lain..!!! insyallah...!!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
Admin2
Otai Forum
Otai Forum


Number of posts : 163
Localisation : Kuala Lumpur
Registration date : 2007-03-15

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Mon Sep 10, 2007 3:21 pm

same2 kite doa yer irfan...thanx guyz for keep suporting NB..
Back to top Go down
View user profile
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue Sep 11, 2007 10:54 am

my support for is always that.... insya ALLAH....
Back to top Go down
View user profile
anisah
Members
Members


Number of posts : 219
Age : 27
Registration date : 2007-08-15

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue Sep 11, 2007 7:02 pm

insyaalah...we will keep supporting nbz!!!Smile
Back to top Go down
View user profile
munirah
Members
Members


Number of posts : 506
Age : 24
Localisation : Punggol,Singapore
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri Feb 22, 2008 11:35 pm

insya allah.
Back to top Go down
View user profile
Iqbal Miauwband
Members
Members


Number of posts : 252
Age : 30
Localisation : indonesia
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Wed May 06, 2009 3:28 pm

terus n tetap lah mendukung NB .
Back to top Go down
View user profile http://miauwband.forumotion.net
are_yie
Members
Members


Number of posts : 290
Age : 26
Localisation : Newcastle,Kelantan
Registration date : 2007-12-26

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sat Jun 27, 2009 4:03 am

xperlu...
ayie rse nb da gah pown laa...
khadiran drummer ngan gitaris yg power...
mampu mengubah lagu nb...
dan trus akn top dlm carta lagu...
huhuhu
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ngageboyz90
Sponsored content




PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Today at 10:14 pm

Back to top Go down
 
tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 7 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NB OFFICIAL FORUM :: NB FORUM :: CADANGAN dan KOMEN-
Jump to: