NB OFFICIAL FORUM

MALAYSIAN POP ROCK BAND SINCE 1999
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Wed May 16, 2007 5:30 pm

Afro??
jangan la Ristoe..mesti pelik muke kang..
pastu nampak lagi tembam la pp yg memang dah tembam tu...
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Wed May 16, 2007 11:56 pm

huhuhu... no komen Wink Wink Wink
Back to top Go down
View user profile
fura



Number of posts : 19
Registration date : 2007-05-18

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri May 18, 2007 2:56 pm

muahhahah bio jer nora da kemaruk sgt tuh

=p
Back to top Go down
View user profile
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri May 18, 2007 3:08 pm

ape plak nora yg d ckp kemaruk nie???mane ader kemaruk..cume membanyangkan muke ristoe klu berambut afro tu...huh..tak dpt terime kenyataan..wakkakaka
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
fura



Number of posts : 19
Registration date : 2007-05-18

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri May 18, 2007 4:27 pm

bkn nora kemaruk..tp ristoe tuh da kemaruk sgt nk pakai rambut afro... bio jer la dier...=p
Back to top Go down
View user profile
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri May 18, 2007 4:40 pm

owh..huhu die ker..ingatkan ckp nora yg kemaruk...

yer ker die nak berambut afro???cam mustahil jer..ristoe rasenye tak seadvance itu...yang berani wat bende2 pelik tu..
tapi tak tau la plak kan, kalau nora tak tau die memang berani cube bende2 pelik gitu..
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sat May 19, 2007 2:07 am

afro comey pe so tak pe....
tapi jgn lah botak....
mmg lah tak sesuai....
hehehe... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
...tOmok...
NB Vocalist
NB Vocalist


Number of posts : 574
Localisation : Kuala Lumpur
Registration date : 2007-03-14

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sun May 20, 2007 1:48 pm

Teringin jgk nak buat sebelum ni...

_________________
///New Boyz Rulez\\\
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/newboyzsrc
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sun May 20, 2007 11:44 pm

hah??
wat ape??
botak?? afro??
huhuhu.... confused confused confused
Back to top Go down
View user profile
...tOmok...
NB Vocalist
NB Vocalist


Number of posts : 574
Localisation : Kuala Lumpur
Registration date : 2007-03-14

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue May 22, 2007 2:35 pm

dah penah botak dah time awal2 audition dgn NB dulu...tak larat la nak botak..nak tunggu panjang 1 penyiksaan..
Kalau afro boleh jgk...
takpun buat rambut mcm kartun HeY Arnorld..tau tak??rambut kembang ke tepi bila pakai cap..

_________________
///New Boyz Rulez\\\
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/newboyzsrc
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue May 22, 2007 5:05 pm

mcm ni ek??




hehehe..... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
NoraJoey
President
President


Number of posts : 3042
Age : 32
Registration date : 2007-03-21

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue May 22, 2007 5:33 pm

kalo camnie la..pasni confirm NB popular ngan DRUMER rambut ARNORLD..
Back to top Go down
View user profile http://norajoey.blogspot.com
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue May 22, 2007 7:59 pm

alamak...macam da lari topik je ni..
pastu bley plak mr.admin layan...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Tue May 22, 2007 8:04 pm

ok... adik2,akak dan abg... kembali ke topic asal..... Cool Cool Cool
Back to top Go down
View user profile
***reza zanuar***
Members
Members


Number of posts : 387
Age : 28
Localisation : tangerang via jakarta
Registration date : 2007-05-24

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri May 25, 2007 9:21 pm

ain wrote:
alamak...macam da lari topik je ni..
pastu bley plak mr.admin layan...
***ye lah ain....x pe lah jika mr admin yang kuar topik.
tapi kita jangan...huhuhuhuhuhu***
Back to top Go down
View user profile
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sat May 26, 2007 4:42 pm

pasni kalau mr admin kuar topik,reza lak yang banned id dier..amacam?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
ain
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 2505
Age : 27
Localisation : Pasir Gudang,Johor & UKM,Bangi
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sat May 26, 2007 4:42 pm

ops...ampun ya mr.admin ku..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ain_nbz
***reza zanuar***
Members
Members


Number of posts : 387
Age : 28
Localisation : tangerang via jakarta
Registration date : 2007-05-24

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sat May 26, 2007 9:23 pm

***huh mana bisa....syahrul banned mr admin...huhuuhhuuhh***
peace jer mr.admin.....jangan marahi ain...nanti kene jual
Back to top Go down
View user profile
...tOmok...
NB Vocalist
NB Vocalist


Number of posts : 574
Localisation : Kuala Lumpur
Registration date : 2007-03-14

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu May 31, 2007 8:55 pm

jgn lari topik atau merepek yg bkn2 sudah...pastikan forum NB bkn sekadar forum hiburan kosong..
selit la unsur agama ke, unsur kerohanian ke..pendapat yg membina utk kesejahteraan kehidupan bersama..jgn buang masa dgn benda yg kurang berfaedah, kita semua ni manusia di akhir zaman, bila2 bala bencana hari kiamat pembalasan Allah boleh berlaku..

_________________
///New Boyz Rulez\\\
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/newboyzsrc
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Thu May 31, 2007 10:47 pm

~~klau abg newboyz nak carik keyboardist,mesti carik yg berbakat punyer tau..!!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
...tOmok...
NB Vocalist
NB Vocalist


Number of posts : 574
Localisation : Kuala Lumpur
Registration date : 2007-03-14

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri Jun 01, 2007 8:39 pm

dah ada dlm senarai...tunggu utk show besar je...

_________________
///New Boyz Rulez\\\
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/newboyzsrc
irfansk8
NBianz Cool
NBianz Cool


Number of posts : 2261
Age : 25
Registration date : 2007-04-05

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Fri Jun 01, 2007 10:34 pm

~~o0o0o...lepas nie abg2 newboyz naik saham balik la...!!!~~
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/newfazr
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sat Jun 02, 2007 12:28 am

insya ALLAH.... aminnn.....Smile Smile Smile
Back to top Go down
View user profile
...tOmok...
NB Vocalist
NB Vocalist


Number of posts : 574
Localisation : Kuala Lumpur
Registration date : 2007-03-14

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sun Jun 03, 2007 4:22 am

naik saham kalau ada sambutan dari kalian...memang NB dah cuab sedaya upaya utk album kali ni...tu pun tak cukup puas lg n masih terhad..ni pengalaman pertama NB produse album sendiri...

_________________
///New Boyz Rulez\\\
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/newboyzsrc
Qu33n^eRz33
V.I.Nbianz
V.I.Nbianz


Number of posts : 3497
Registration date : 2007-03-20

PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Sun Jun 03, 2007 4:42 pm

emm... tuk produce album sendiri tu dah kira satu pencapai bg NB gakkan??
mmg zee nnt saat ini..(NB produce album sendiri)
emm... everyone is not perfect...the most important u guyz did ur best in producing 'semula padaku'...and u all still have room to improve... so keep on working harder ok...
HIDUP NEWBOYZ!!!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??   Today at 12:28 pm

Back to top Go down
 
tak nak tambah ke anggota lagi sorang.keyboardist ker.??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NB OFFICIAL FORUM :: NB FORUM :: CADANGAN dan KOMEN-
Jump to: